Första dagen på äventyret

Imorse packades bilen proppfull för färd mot Slada. Fick tyvärr dåliga besked innan vi åkte, Anton hade fått febran så dom kunde inte hänga me. Hoppas han piggar på sig snart, så kanske dom kan komma i mot slutet av veckan.
Det har vart en dag med mycke nya saker å ting, har nu lärt mej att tända både mamam å pappas panna och farmors panna. Fåren lever oxå så de verkar jag ju ha klarat av, eller få se imorronbitti hur de är.


Uppackning av alla grejer, Alice sitter lugnt å kollar på


Dagens Lunch


De är bara för härligt att kunna sitta på altan å käka, varmt å gött. Mitt val av mat kan verka väldigt konstigt med tanke på att frysen här hemma är full av fileér av olika slag å vad väljer jag jo blodpudding, ha ha. Ja inte är jag dyr i drift iaf.


Nu är de som förr i tiden, man är tebax i flickrummet. Nallarna är på plats me, Penti och Rosetta =) Mamma har då tänkt på allt.


Mat Time


Mamma hade gjort lasagne, de va super gott. Blir bortskämd nu ja.


Sen blev de massa bus och lek.



Fullrulle


Kvällsmys



Min lilla skatt


Sen avrundades kvällen med en härlig fruktsallad.

Mors å Grankott





Kommentarer
Postat av: Camilla

Såg väldigt härligt ut att äta lunch på altan. Kram

2010-03-22 @ 23:37:33
Postat av: sara

haha, jag kommer ihag nar ja var liten. Man fick inte ga in i ditt rum for da skulle dina legogrejer ga sonder. Eller vad fan det var. :p

2010-03-23 @ 08:04:56
Postat av: carro

ha ha japp mina kära legogrejer =) dom är fortfarande heliga, ligger nerpackade som om de skulle va finaste guld ha ha.

2010-03-23 @ 10:09:12
Postat av: Anonym

Va mysigt ni har det. Tänk att man kan sakna några så mycke som jag saknar er nu. Men vi ses ju på Torsdag.. =) älsk älsk..

2010-03-23 @ 17:05:38
Postat av: Henke

Postat av Henke då.. skrev de men de kom inte upp.. =P

2010-03-23 @ 17:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback