Har världens bästa gubbe =)

Igår kom han hem å sa att jag fick välja en mobil som jag ville ha, jag trodde han skoja med mig. Men icke sa nicke de va på fullaste allvar, så fort lagret har fylts upp ska jag klicka hem en LG lur. Den finns i silvergrå, rosa och svart, jag tror de blir en rosa =) Rosa är fint. Väntar å väntar på att elgiganten ska fylla på lagret.

Den här veckan har mest bestått av träning, så nu måste de väl hända nått lite mer på vågen kan jag tycka. Hoppas på att klara första målet innan mars är slut, alltså -10 kg. De är så nära men ändå så långt bort.

Idag har de kommit en dopinbjudan på posten =) Jag trodde faktiskt de skulle bli bröllop me, men där hade jag fel. När jag såg brevet drog fantasin iväg att jag skulle få köpa en såndära fin fin klänning. Men de kanske jag gör ändå.

Nej nu ska jag kolla om solen har hittat till mitt läiga solställe. Funderar på att börja jobba på brännan inför beach 2010. Har faktiskt fått lite färg i ansiktet hehe. Å rödare ska de bli =)

Mors å Grankott




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback